Ce reprezintă fiecare element care se regăsește pe factura Veolia România Soluții Integrate?
Cod client
Fiecare client are alocat un număr unic care permite o identificare rapidă în baza de date;
Consum
Cantitatea de apă consumată, în metri cubi;
Total de plată
Suma de plată corespunzătoare facturii şi a eventualelor penalităţi de întârziere curente;
Data scadentă
Termenul de plată al facturii;
Sold precedent/sold servicii
Suma corespunzătoare facturilor anterioare neachitate de apă şi canal/servicii;
Sold penalităţi de întârziere
Suma datorată corespunzătoare plăţii cu întârziere a facturilor anterioare.
Când se emite factura?
Factura se emite aproximativ la aceeași dată, lunar pentru toți clienții companiei, pe baza citirii contoarelor sau estimării consumului în cazurile în care nu a fost posibil accesul la contor.
În cât timp trebuie plătită factura?
Factura trebuie plătită în termenul scadent, adică 15 zile de la data emiterii facturii. Neachitarea facturii în termen de 30 zile de la scadenţă atrage după sine calcularea de penalităţi de întârziere egale cu nivelul dobânzii datorate pentru neplata la termen a obligaţiilor bugetare.
Conform Legii serviciului de alimentare cu apă şi de canalizare nr. 241/2006 si a Legii serviciului public de alimentare cu energie termică nr. 325/ 2006.
Mi se facturează canalizarea dacă sunt alimentat cu apă dintr-un puț?
Serviciul de canalizare se plăteşte de către orice persoană conectată la reţeaua de canalizare, indiferent de modul de alimentare cu apă. Dacă deversaţi ape uzate în reţeaua publică fără să aveţi un contract cu Veolia România Soluții Integrate, atunci este în interesul dumneavoastră să reglaţi această situaţie.
Care sunt serviciile incluse în tariful pentru apă potabilă și pentru canalizare?
Factura Veolia România Soluții Integrate însumează costul apei potabile livrate la dumneavoastră acasă precum și colectarea apei folosite. Funcționarea acestor servicii implică, la fel ca în toate industriile și costuri de exploatare, întreținere, dezvoltare, modernizare, precum și protecție a mediului.
Toți acești factori sunt reflectați în tariful lunar al facturii, pentru ca dumneavoastră să beneficiați în continuare de servicii vitale traiului de zi cu zi la cele mai înalte standarde de calitate.
Ce pot să fac dacă nu mai pot plăti factura/facturile de apă?
În cazul în care vă aflați temporar în imposibilitatea de a plăti în întregime factura, suntem alături de dumneavoastră și vă oferim posibilitatea eșalonării acesteia printr-un acord de plată. Pentru explicaţii suplimentare, puteți lua oricând legătura cu noi.
Detalii pe pagina Contact
Ce se întâmplă dacă lipsesc atunci când este programată citirea contorului?
Dacă reprezentantul Veolia România Soluții Integrate poate citi contorul poziționat în căminul de la limita de proprietate, valoarea facturii va fi stabilită pe baza consumului real, dacă acest lucru nu e posibil, un reprezentant va lăsa un Aviz de trecere și estimare a valorii facturii pe baza istoricului de consum. Ulterior, puteți trimite indexul pe e-mail sau prin apel:
Pentru orașul Chitila
La adresa de e-mail [email protected] sau
Apelați la numărul de Call Center disponibil non-stop 0800 801 111
Apel gratuit valabil în toate rețelele de telefonie
Pentru orașul Otopeni
La adresa de e-mail [email protected] sau
Apelați la numărul de Call Center disponibil non-stop 0800 800 844
Apel gratuit valabil în toate rețelele de telefonie
Pentru orașul Popești-Leordeni
La adresa de e-mail [email protected] sau
Apelați la numărul de Call Center disponibil non-stop 0800 800 367
Apel gratuit valabil în toate rețelele de telefonie
Pentru localitatea Chiajna
La adresa de e-mail [email protected] sau
Apelați la numărul de Call Center disponibil non-stop 0800 888 333
Apel gratuit valabil în toate rețelele de telefonie
Atenţie!
Pentru a fi luată în calcul autocitirea la momentul facturării, e obligatoriu ca indexul să fie trimis la data comunicată de Veolia România Soluții Integrate pentru citire, perioada fiind regăsită pe spatele facturii.
Doriți să aflați mai multe?
Veolia România Soluții Integrate vă invită să consultați informațiile mai jos.
De ce tariful apei nu este același peste tot în România?
Serviciul de alimentare cu apă este un serviciu local. În fiecare localitate, factori precum: calitatea surselor de apă utilizate, tratamentele necesare de potabilizare, relieful, numărul de locuitori schimbă tariful apei.
Cum este determinat prețul apei?
Tarifele percepute de Veolia România Soluții Integrate, atât pentru serviciul de alimentare cu apă potabilă, cât şi pentru cel de canalizare sunt verificate şi avizate de Autoritatea Naţională de Reglementare a Serviciilor Publice de Gospodărire Comunală - A.N.R.S.C.