Cum pot să devin client Veolia?

Ce trebuie să fac pentru un branșament de apă/energie termică sau un racord de canalizare?

Iată ce aveți de făcut pentru a deveni client Veolia România Soluții Integrate:

Pasul 1
Aplicarea pentru obținerea unui aviz de principiu;

Pasul 2
Depunerea unei cereri pentru obținerea unui aviz tehnic definitiv sau a unui proiect;

Pasul 3
Obținerea autorizației de construcție sau de desființare, în funcție de necesitate;

Pasul 4
Semnarea contractului de execuție cu Veolia România Soluții Integrate sau cu o firmă specializată care are încheiat un contract de consultanță cu Veolia România Soluții Integrate;

Pasul 5
Execuția lucrării propriu-zise;

Pasul 6
Recepționarea lucrării și punerea în funcțiune a branșamentului/ racordului;

Pasul 7
Solicitarea încheierii contractului de furnizare a utilităților;

Pasul 8
Semnarea contractului de furnizare a utilităților.

 

Ce trebuie să fac pentru un branșament de energie termică?

Iată ce aveți de făcut pentru a deveni client Veolia România Soluții Integrate:

Pasul 1
Solicitare scrisă de branșare;

Pasul 2
Depunerea documentației pentru a analiza posibilitatea de conectare;

Pasul 3
Semnarea devizului de ofertă;

Pasul 4
Semnarea contractului de execuție cu Veolia România Soluții Integrate;

Pasul 5
Execuția lucrării propriu-zise;

Pasul 6
Recepționarea lucrării și punerea în funcțiune a branșamentului/racordului;

Pasul 7
Solicitarea încheierii contractului de furnizare a utilităților;

Pasul 8
Semnarea contractului de furnizare a utilităților.

 

Am o legătură la rețeaua de apă /canalizare, dar nu am contract de furnizare. Cum pot să reglez această situație?

Pentru a vă putea oferi mai multe informații, contactați-ne la numerele de telefon de mai jos sau în scris, pe website, la secțiunea contact – Solicită informații. O echipă de specialiști va fi trimisă să verifice instalația și să semnaleze eventualele nereguli înainte de a încheia un contract valabil:

Pentru sucursala din Chitila
Apelați la numărul de Call Center disponibil non-stop 0800 801 111
Apel gratuit valabil în toate rețelele de telefonie

Pentru sucursala din Otopeni
Apelați la numărul de Call Center disponibil non-stop 0800 800 844
Apel gratuit valabil în toate rețelele de telefonie

Pentru sucursala din Popești-Leordeni
Apelați la numărul de Call Center disponibil non-stop 0800 800 367
Apel gratuit valabil în toate rețelele de telefonie

Pentru sucursala din Chiajna
Apelați la numărul de Call Center disponibil non-stop 0800 888 333
Apel gratuit valabil în toate rețelele de telefonie

M-am mutat la o adresă nouă, dar branșamentul este închis. Ce proceduri trebuie urmate?

Pentru a iniția furnizarea de apă
Vă rugăm să ne notificați că sunteți noul proprietar și să ne transmiteți documentele necesare pentru a finaliza procesul de încheiere a contractului.

Pentru a iniția furnizarea de energie termică
Vă rugăm să ne notificați că sunteți noul proprietar și să ne transmiteți documentele necesare pentru a finaliza procesul de încheiere a contractului.

Ce este un acord de preluare?

Acordul de preluare reprezintă documentul emis de către Veolia România Soluții Integrate, pe baza căruia se permite evacuarea apelor uzate în rețelele de canalizare. Documentele necesare pentru obținerea acestui acord pot fi consultate aici.

Dețin o autospecială și doresc să deversez apa uzată la canalizare. Ce proceduri trebuie urmate?

Este necesar să încheiați un contract și să obțineți permisul de descărcare a apelor uzate vidanjate. Depuneți la Veolia România Soluții Integrate documentele menționate mai jos:

  1. Cerere tip completată și semnată de către reprezentantul legal;
  2. Anexa cu autospecialele pentru care se solicită permisele de descărcare în care se va menționa capacitatea autovehiculelor;
  3. Documentele autovehiculelor (certificat de înmatriculare și cartea de identitate a autovehiculului);
  4. Cartea de identitate a reprezentantului legal al societății (după caz carte de identitate împuternicit și împuternicire semnată de către reprezentantul legal);
  5. Autorizație de mediu în termen de valabilitate;
  6. Avizul de principiu emis de Primăria orașului/ localității în care operați, în vederea luării în evidență a autospecialelor care deversează în rețeaua publică de canalizare;
  7. Montarea unui sistem de localizare GPS pentru monitorizarea descărcărilor, la care să aibă acces și compania noastră.
     

Ce trebuie să fac dacă avizul de amplasament sau avizul de principiu menționează necesitatea efectuării unei redimensionări, extinderi sau devieri de rețele?

Pasul 1 
Solicitarea avizului de principiu pentru deviere/extindere/redimensionare;

Pasul 2 
Solicitarea emiterii unei teme de proiectare;

Pasul 3
Solicitarea întocmirii proiectului și a avizului tehnic definitiv;

Pasul 4 
Obținerea autorizației de construire sau desființare, după caz;

Pasul 5 
Semnarea contractului de execuție cu Veolia România Soluții Integrate sau o altă firmă specializată care va semna un contract de consultanță cu Veolia România Soluții Integrate;

Pasul 6
Execuția lucrării;

Pasul 7 
Recepția lucrării și punerea în funcțiune a branșamentului/ racordului;

Pasul 8
Solicitarea încheierii contractul de furnizare utilități.

Cuplu cu pahare de apa langa robinet in bucatarie