De ce nu am căldură?
Verificați cu președintele/administratorul imobilului dacă circuitul de încălzire al blocului a fost pornit sau există o avarie în instalația interioară a imobilului.
Totodată puteți verifica în secțiunea de informații utile, dacă există o avarie în zona dumneavoastră.
De ce temperatura în imobil este prea mare sau prea mică?
Dacă locuiți în Orașul Otopeni puteți contacta centrul nostru de apel la numărul: 0800 800 844 (apel gratuit, disponibil non-stop, valabil în toate rețelele de telefonie).
De asemenea este necesar să aerisiți periodic instalația de furnizare a agentului termic pentru a asigura o bună funcționare a acesteia. Menționăm că întreținerea instalației interioare a imobilului revine în responsabilitatea asociației de proprietari/ locatari.
Când este pornit sistemul de încălzire centralizată și care sunt condițiile în care acesta este pus în funcțiune?
Pornirea sezonului de încălzire se face potrivit prevederilor art. 117 din H.G. nr. 42/20.07.1994, modificat prin H.G. nr. 337/16.05.2018, care precizează:
„Începerea perioadei de încălzire pentru consumatorii de tip urban va avea loc după înregistrarea, timp de 3 zile consecutiv, între orele 20:00-6:00, a unor valori medii zilnice ale temperaturii aerului exterior de +10°C sau mai mici”.
Furnizarea agentului termic pentru încălzire se face în mod automat, pe baza unei diagrame de reglaj ce ţine cont de temperatura exterioară, pentru asigurarea confortului termic optim în apartamente, neexistând o intervenţie umană care să modifice parametrii.
Când temperatura exterioară depăşeşte valoarea de 13,5°C, furnizarea agentului termic se întrerupe în mod automat.
Ce pot să fac dacă am o defecțiune la instalația interioară de încălzire?
Pentru defecțiuni la instalația interioară a imobilului, este necesar să semnalați problema la numărul de Call Center aferent. Persoanele abilitate vor fi informate și vor interveni în cel mai scurt timp posibil pentru a remedia defecțiunea.
Cum aflu despre întreruperile de energie termică?
În situația în care intervin avarii pe rețele ce necesită întreruperea temporară a energiei termice, informația va apărea pe site, la secțiunea Informații Utile.
Dacă observați vreo problemă în furnizarea de agent termic, ne-o puteți comunica la adresa e-mail [email protected], prin intermediul numărul de Call Center disponibil non-stop 0800 800 844 (apel gratuit valabil în toate rețelele de telefonie) sau la adresa de e-mail [email protected];